AVIA Polska startuje z nową kampanią wizerunkową

Data publikacji: 08.06.21

image

„Wielki plus na twojej drodze” to najnowsze hasło promujące sieć stacji paliw AVIA Polska. Obok szwajcarskich korzeni, właśnie wysoka jakość paliw, przystępne ceny oraz aromatyczna kawa z konceptu Eat&Go składają się na wspomniany w claimie plus. Nowa odsłona kampanii startuje wraz z premierą pierwszego filmu wizerunkowego marki. 

To już trzecia edycja kampanii, której celem jest podkreślenie konkurencyjnej oferty AVIA Polska, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów oraz usług dostępnych na stacjach. Marka chce także zaakcentować swój nieustanny rozwój — wprowadziła nową kolekcję ubrań dla pracowników, a już niebawem rozszerzy ofertę gastronomiczną o nowe produkty. Odsłona „Wielki plus na twojej drodze” jest częścią strategii komunikacyjnej „Wielki plus”, realizowanej od maja 2020 roku.

Dotychczasowe nasze kampanie skupiały się na szwajcarskich korzeniach marki AVIA i wysokich standardach jakości, jakie wprowadzamy do Polski — mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Dyrektor Marketingu w UNIMOT S.A. Trzecia odsłona ma pokazać, że wybór naszej stacji paliw to wielki plus dla kierowców. Wspomnianym plusem jest szereg benefitów, jakie czekają na naszych klientów — konkurencyjne ceny paliw, ich wysoka jakość, aromatyczna kawa, myjnia, oferta produktowa oraz dopracowana pod kątem designu i ergonomii strefa sklepowa Eat&Go z licznymi promocjami cenowymi — dodaje Agnieszka Bobrukiewicz. 

Kampania startuje wraz z premierą pierwszego w historii marki w Polsce filmu wizerunkowego, prezentującego ofertę sieci stacji paliw AVIA. Komunikacja wizerunkowa wspierana jest ekspozycją nośników outdoorowych w miejscowościach obejmujących zasięgiem okolice stacji paliw AVIA. Obok tego zaplanowano kampanię banerową w topowych serwisach internetowych, a także w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Youtube z wykorzystaniem formatów video. 

Platforma „Wielki plus za…” łączy wszelkie aktywności marketingowe podejmowane przez zespół AVIA. Przede wszystkim jednak plus przedstawiony w postaci krzyża szwajcarskiego nawiązuje do korzeni marki. Odniesienia do Szwajcarii i stylu znanego jako Swiss Design odnaleźć można w całej komunikacji wizerunkowej AVIA — w projektach wykorzystywana jest czcionka Helvetica (nazwa pochodzi od słowa Helwecja, rzymskiego określenia obecnych terenów Szwajcarii), a same kreacje przygotowane są w oparciu o zorganizowany styl, asymetryczne kształty, wyraźne linie, minimalistyczne blokowe układy oraz charakterystyczne dla Szwajcarii biało-czerwone barwy.

Wielki plus na Twojej drodze

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 60 stacji, sukcesywnie rozwija się, otwiera nowe lokalizacje i buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.

Zobacz spot wizerunkowy AVIA

Polecamy również

30 sklepów SPAR na stacjach paliw AVIA

Aż 30 sklepów SPAR na stacjach paliw AVIA Nowe sklepy w 4 województwach Liczba sklepów...

29 listopada 2022

Zobacz więcej

Wyniki UNIMOT S.A. za III kwartał 2022 r.

UNIMOT S.A., notowany na GPW w Warszawie niezależny importer paliw ciekłych i gazowych,...

16 listopada 2022

Zobacz więcej

Grupa Unimot inwestuje w logistykę kolejową i ustala warunki zakupu udziałów spółki Olavion

Grupa Unimot, multienergetyczna grupa kapitałowa i lider wśród niezależnych importerów paliw w...

14 listopada 2022

Zobacz więcej